A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. január 12., vasárnap

Vasárnap van


Vasárnap van jó anyám, s én rád emlékezem,
hisz ez a nap oly sokat jelent énnekem,
mert ez nap volt számomra az-az ünnepnap,
mikor hallgathattam ajkadról az intő szavakat.

Te voltál ki halálodig féltettél engem,
s ki imádkozott értem, ha túl messze mentem,
s nem volt módom arra, hogy két kezedet fogva
elmondhassam neked, mi szívem fájdította.

Vasárnap van jó anyám, s nem vár reám senki,
nem kísér a kapuig , mikor haza kell majd menni,
s nem int búcsút könnyezve, s nem mondja azt sem,
Isten áldjon téged, drága gyermekem.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.