A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. január 11., szombat

Két dolgos kéz


Anyám keze ringatott, az védelmezett,
mikor éreztem, hogy szívemen sebet ejtenek,
azok kikben bíztam,  akik részesei voltak
hányatott életemben a legszebb pillanatnak.

Anyám keze simított, mikor könnyem hullattam,
mert nem leltem helyem ebben a torzult világban,
ahol kihalt az emberség és kihalt a becsület,
ahol az egymás iránti tisztelet régen elveszett.

Anyám keze szorította gyermekkezemet,
mikor legutolsó útján elszenderedett,
s átálmodta magát abba a szép és jó világba,
ahol minden ember hallgat a szeretet szavára.

Ez a két kéz dolgozott, éjt nappallá téve,
hogy jobb legyen az É,n és családomnak léte,
S hogy ne kelljen nekem is egy emberöltő életet.
úgy leélni, hogy álmaim ne teljesüljenek.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.