A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. szeptember 18., szerda

Drága kisfiam


Évtizedek rohantak el, őrült tempóban,
de nekem gyermek maradtál drága Kisfiam,
hisz én ugyanolyan féltéssel vigyázom az élted,
mint mikor az első lépést tanítottam néked.

Sok-sok nap múlt már el, és sok-sok éjszaka,
mióta nem az én szívem lett szíved otthona,
mert úgy van az megírva minden sorsírt könyvbe,
hogyha felnő a gyermek, elköltözik messze.

De bármilyen messze mégy, bármily távol vagy,
nekem akkor is, és mindig kisgyermek maradsz,
hiába nevetnek majd szép szemeden ráncok,
én benned akkor is csak egy kisgyermeket látok .

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.