A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. május 4., péntek

Vadvirágok

.
Szegénységünk, jó anyám, nem engedte meg,
hogy tengerárnyi rózsával köszönthesselek
azon áldott ünnepen mikor a szeretet és hála
belelopja magát a virágok szirmába.

Így a mezők virágait szedtem, azt adtam neked,
azokba rejtettem szeretetemet,
mert én minden egyes elárvult színes vadvirágban,
szerénységed, jóságod, szépségedet láttam.

 Szél-borzolt sírhantodra ma sem viszek mást,
csak az elárvult mezőknek  színes virágát,
melyekben újfent helyet kap az a nagy-nagy szeretet,
mely tengernyi rózsaként fejfádra pereg.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.