A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. május 5., szombat

Egy emberöltő szeretet


Mikor nem leltem vigaszt, sem bátorító szót,
odabújtam nagymamámhoz, s minden rendben volt,
mert nála mindig megleltem azt a lelki megnyugvást,
amivel gondtalanul élhettem az életem tovább.

Mikor megbántott az élet, és mélyen megsebzett,
egyedül ő volt ki az útvesztőkön által vezetett,
és ő volt az is, ki hitt abban, hogy egy szép napon
már nem emészti szívem, sem bú, sem fájdalom.

Nagymamám volt számomra az-az emberöltő szeretet,
mit szép szavakkal, imádsággal megköszönni nem lehet,
nem lehet, mert nincs oly szó, és nincs oly szép ima,
amely az ő emberségén túlragyoghatna.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.