A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. április 22., vasárnap

Értem sírnak odaát


Már minden szerettem a csillagok közt jár,
onnan néz le rám, sok könnyező szempár.
Onnan hallik sóhajuk, ha szomorúnak látnak,
s ha az ég felé csöndes imaszavak szállnak.

Már minden óvó kezek elengedték kezem,
így magam védem magam az élettel szemben,
ami olyan kegyetlen, s néha olyan lelketlen,
hogy vele szemben én is csatát vesztettem.

Már csak a családom az, mely megmaradt nekem,
már csak ők azok, kik megszépítik sorsom, életem,
már csak ők hitetik el velem, hogy szép ez a világ
akkor is, ha értem sírnak a mennyben odaát.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.