A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. augusztus 13., csütörtök

Ajándék az élet



Már csöppet sem érdekel mennyi az a ránc,

mely arcomon hasít mélyült barázdát,

hisz eljött az-az idő mikor már én is rájöttem,

hogy minden újabb nap ajándék nekem.

 

Ezért csak a mának élek, csak azt ölelem át,

csak annak mondok lefekvéskor köszönő imát,

hiszen a ma az, ami biztos, mert a holnapunk

bizonytalan remény arra, hogy mind felvirradunk.

 

Minden nap mely eltelik boldogság nekem,

mert tudom ez által is, hosszabbá vált földi életem,

az-az élet, ami könnyel teli, rideg, mostoha,

de én  nem cserélném el egy másikért soha.

 

Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.