A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. június 7., vasárnap

Tanítók


Én ma is tisztelettel gondolok tanítóimra,
és szeretettel emlékezem azon évekre,
mikor az első betűket rajzolták le nekem,
hogy áthassa lelkem a szavak szépsége.

Én ma is értékelem azt a sok-sok tanítást,
amely segítette életemben az előre jutást,
hiszen ezek miatt válhattam olyan emberré,
aki a műveltséget, tudást szívén viselé.

Sokan vannak kik már csak emlékek nekem,
kiknek szellő borzolt sírján vadvirág terem,
de amit itt hagytak, amire tanítottak engem,
az halhatatlan maradt Őáltaluk bennem.

Kun Magdolna

Tisztelettel köszöntök minden tanárt, tanítót,
a Pedagógusnap alkalmából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.