A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. június 23., kedd

Hazafelé út



Mikor felnőttkori léptem hazafelé vitt,
megálltam útközben, s könnyeztem kicsit,
mert tudtam, hogy  eljön majd az-az idő is,
mikor nem lesz már, ki nékem ajtót, kaput nyit.

Nem lesz, kivel megoszthatom, féltett titkaim,
boldogtalan perceim, könnyes napjaim,
sem azokat a szivárvánnyal átszőtt pillanatokat,
melyekben egekig szárnyalt  a boldogságtudat.

Tudtam, hogy egy napon elveszik majd minden,
és homoksírba zárul  az én földi kincsem,
s akkor nem marad számomra csak azon emlékek,
melyek tűnő múltamról könnyként mesélnek.

De amíg az emlékek itt maradnak nékem,
addig hazafelé utam is  a megszokottan lépem,
hiszen tudom, hogy az emlékek is úgy ölelnek át,
mint anyám mikor átléptem az otthon kapuját.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.