A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. február 19., szerda

Amíg Isten erőt ad


Amíg Isten erőt ad, neked nem kell félned,
mert én tűzön és vízen is által viszlek téged,
hisz az életem értelmét te benned lelem,
világnyi kincsem, én drága gyermekem.

Ha mások gonosz szíve sebet üt majd rajtad,
és szemedből a könnyek  lopva kicsordulnak,
hát én viharszárnyú madárként  felrepítelek,
oda hol nem érnek el az emberi kezek.

Te csak járd az utad büszkén, emelt fővel végig,
mert én leveszem rólad az élet nehezékit,
hogy megleld céljaid, megleld vágyott álmod,
hisz az hozza el nékem is a földi boldogságot.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.