A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. június 15., szombat

Búzamezőn


A búzamezők tengerében otthonra lelek,
mert gyermekkori múltamra emlékezhetek,
azon boldog múltra, melyben egykor hajdanán
az életről mesélt drága nagyapám.

Mesélte, summás volt, egy hétköznapi hős,
ki sosem kérkedett a nagyvilág előtt.
Hisz alázata nagyobb volt azon büszkeségnél,
mely gőggel párosult az uradalmi népnél.

Szerettem és tiszteltem is minden tettéért,
hisz  ő volt  az én hősöm, ki az életről mesélt,
s ő volt kiről tudtam, hogy egyszer elmesélhetem,
mily nagy kincs is volt a nagyapám nekem.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.