A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. március 28., csütörtök

Amíg élek


Amíg élek, fiam, neked nem kell félned,
mert én, életem árán is megvédelek téged.
Még akkor is, ha látod, túl gyengévé váltam,
túl hajszolt időmnek folyton folyvásában.

Bármily gyönge leszek, bármily megsebzett,
tudd, legyőzni egy anyaszívet sohasem lehet,
mert egy anyaszív a gyermekét akkor is megvédi,
ha halkuló dobbanását az elmúlás kísérti.

Amíg élek, fiam, el ne csüggedj, kérlek,
hisz én vállaimra veszek minden nehezéket,
ami a te vállaid nyomja, a te szívedet sérti,
s ami kihullt könnyeidnek sápadt nyomát lépi.

Csak bízz bennem, bízz, rendületlenül,
s akkor hőn áhított álmod is bizton teljesül,
mert én mindaddig, míg élek csak azon leszek,
hogy  a te szíved soha ne sebezzék meg.

Kun Magdolna
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.