A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. február 21., csütörtök

Én voltam


Én voltam jó anyám egyedüli kincse,
így gazdagságát másban sohasem kereste,
mert tudta, neki én vagyok az a drágakő,
melynek ékes ragyogása mindenen túlnő.

Nekem is anyám volt legdrágábbik kincsem.
Ő tündöklött fényként mind a két szememben.
S Ő vetett ragyogást azon könnyekben,
melyek akkor hulltak mikor földbe temettem.

Ma már nincsen, anyám, nincsen féltett kincsem,
mit lelkemen hordtam, szívemen viseltem,
csak tengernyi könny van, s az a csendes temető,
ahonnan, anyám már vissza sosem jő.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.