A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. november 10., szombat

Régi Karácsonyom


Ezüstdió, árvalányhaj, piros héjú alma,
réges-régi Karácsonyom újra visszahozza,
és újra viszont láttatja azt a jó szülői házat,
ahol  bízván hihettem a mesék igazának.

Mert akkor még úgy véltem, hogy a Karácsonyi ünnep,
a szíveinkből áradó szeretettől teljes,
s attól a boldogságtól mit akkor érezünk,
mikor azokkal lehetünk, kiket nagyon szeretünk.

Én úgy tudtam, attól szép a Karácsonyi ünnep,
hogy vannak, akik mesélnek, körülölelgetnek,
és lelkünket melengetik mikor a jeges téli fagy,
nem ígér már számunkra rügyező tavaszt.

 Nekem a réges-régi Karácsonyok emlékemben élnek,
melyekben tisztán látom a sok halványuló képet,
és tisztán látok minden arcot, s minden simító kezet,
melyek egykor rám ölelték szeretetüket.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.