A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. szeptember 1., szombat

Mondj egy imát értem


Ha majd a halál szele lengi át eme földi létem,
kérés nélkül mondj egy imát, megnyugvásként értem,
mert minden egyes ima, mely szívünkből fakad,
hitet, reményt ad egy újabb holnapnak.

Ha  bocsánatot nyer minden bűnöm, vétkem,
kérés nélkül mondj egy imát, egyedül csak értem.
hogy ne legyenek félelmeim, s hogy ne kételkedjek
az emberi jóságában, mi sokat jelentett.

Ha egy sápadt őszi napon megrezdül az ág,
s Én már csak alant nézem szívfájdító levélhullását,
kulcsold kezed lágy imára, könnyezz egy kicsit,
és vésd fejfámra az emlékezés áldott perceit.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.