A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. szeptember 23., vasárnap

Anyám és a vasárnapok


Mikor eljött a vasárnap, én is hazamentem,
hogy újra lássam anyám, kit szívemből  szerettem.
s ki úgy szeretett engem, mintha én lennék
életében az egyetlen kiért meghalni is kész.

Mikor eljött a vasárnap, könnyeztem kicsit,
mert tudtam, hogy egyszer majd bekövetkezik
az a nem várt szomorú nap, mely összetöri bennem,
azon hitem, hogy van még hová haza mennem.

Fájnak ezek a vasárnapok, égetik a lelkem,
hisz nincs már jó anyám, kihez haza lehet mennem,
hogy megkönnyítsem életének fájdalmas terhét,
amely szívére pecsételte a halál bélyegét.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.