A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. május 17., csütörtök

Hálaima


Köszönöm, Istenem, hogy megadtad nekem
azt a sok-sok napot, évet, mit eddig élhettem,
és köszönöm azt is, hogy megismerhettem
azon kedves barátokat  kikben örömöm, leltem.

Köszönöm a családom, kik úgy néznek reám,
mintha én lennék számukra az egyetlen mentsvár,
s mintha én volnék az-az otthont adó fészek,
melyben bánatukat enyhíteni olykor hazatérnek.

Köszönöm szeretteim, kik már közeledben vannak,
s kik nem éreznek többé keservet, fájdalmat,
mert kegyes szíved által abba az új hazába értek,
ahol csupa-csupa napfény, boldogság az élet.

Köszönöm az édesanyám, és köszönöm apám,
kik kéz a kézben sétálnak most a csillagok nyomán,
s kik el nem múló hálával köszönik neked,
hogy kegyességed jóvoltából felnevelhettek.

Megköszönök, Uram, minden napot, évet,
amivel biztosítod számomra a nyugodt öregséget,
hisz te is tudod,  e-földön élni csak úgy érdemes,
ha vannak, akik védelmeznek, és viszontszeretnek.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.