A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. október 1., vasárnap

Addig, amíg élnek


Ha még él az édesanyád, s ha még él apád,
mondd el nekik százszor, mily nagy boldogság,
hogy vigyázhatnak téged, és vigasztalhatnak,
mikor szemedből a könnyek arcodra futnak.

Ha még él az édesanyád, s ha még él apád,
meg ne tagadd tőlük a szeretet szavát,
mert számukra a te szavaid, sokkal többet érnek,
mint azoké kik róluk dicshimnuszt regélnek.

Ha még él az édesanyád, s ha még él apád,
oszd meg velük szíved, lelked vagyonát,
mert tudnod kell, nekik nem kell ékes gazdagság,
csak annyi kell, gyermekükben magukat lássák.    

Látod, én már nem tehetem, hogy köszönetet mondjak
azoknak kik értem mindent feláldoztak
azért, hogy az én életem sokkal szebb legyen
mint azoké, kiknek földi útján gyász és könny terem.

Ezért hát addig becsüld, tiszteld, szeresd őket,
amíg reájuk nem takarják a síri szemfedőket,
mert akkor már hiába  a hála, s hiába a köszönet,
síron túlra nem hallik felzokogó üzenet.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.