A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. október 2., hétfő

Az én Istenem


Egyszer elfogynak az évek, elfogynak a napok,
s akkor e világtól Én is fájva búcsúzhatok,
hiszen akaratlan indulni kell azon irányba,
ahol csillageső hullik léptem nyomába.

De mielőtt elindulok, el kell mondanom,
hogy a legádázabb percet is  visszasiratom,
hisz legádázabb perceim tanítottak arra,
velem van az én Istenem, örömbe és bajba.

S amíg ő velem van, nincsen mitől félnem,
hisz otthona lesz egykor házam, menedékem,
az a menedék, ahonnan büszkén nézhetem,
mily tartalmas is volt földi életem.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.