A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. szeptember 8., péntek

Hálás vagyok, Uram



Hálás vagyok, Uram, hogy még együtt lehetek
mindazokkal, kiket nagyon szeretek,
és elmondhatom nekik, mily nagy boldogság
velük ünnepelni az évek múlását.

Hálás vagyok, Uram, hogy felnevelhettem,
szívem alatt hordott,  három gyermekem,
akik most virágokkal szegélyezik azon utamat,
melyre aranyló fényt áraszt a szeptemberi nap.

Hálás vagyok, Uram, hogy van két unokám,
kik melengetik lelkemet az élet alkonyán,
s kik örök tavaszt nyitnak azon tél előtt,
mely jégkristállyal lepi a csendes temetőt.

Én hálás leszek, Uram, minden újabb évért,
mely láttatja még velem a nyarak tündöklését,
és láttatja majd az őszi fáknak színes lombjait,
melyeknek sápadt hervadása újabb tavaszt nyit.


Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.