A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2012. szeptember 23., vasárnap

Ha volna még egy életem


Ha volna még egy életem, mit újra élhetnék,
azt neked adnám fiam,
hogyha a sajátodban boldogtalan lennél,
a másikban még élhess boldogan.
Mert túl sokszor vétkezünk, és túl sokszor tévedünk,
míg végül mind-mind rájövünk majd egyszer,
hogy hibájából tanul a tanulatlan ember.
Ne haragudj, ha néha gátoltam döntésed,
és hátráltattam mindazt, amit te akartál,
de rá kell jönnöd neked is, arra az egyszerű titokra,
amit én már réges-régen tudok,
nincs nagyobb igazság az anyai szavaknál.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.