A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2012. február 18., szombat

Őrizd fiam!


"Amikor születtem nem jeleztek nagyot
messiás-mutató különös csillagok,
csak az anyám tudta, hogy királyfi vagyok"

Az arc, a szem s a lélek,
mind-mind benned élnek fiam.
Csak őrizd-őrizd időtlen időkig,
mindazt, amit adtam,
hogy odaát is tudjam,
halhatatlanná váltam
 ebben az örök forgatagban.

S ha egyszer egy szép napon,
vándorbotom fogva
útnak indulok,
és semmim nem lesz már,
mit neked adhatok,
majd szíved köré fonom
 az anya-illatot,
hogy benned éljen tovább,
ha én már meghalok.

Vers.Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Kellemes hetet kívánok kedves Magdi! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Bohóc!
    Nagyon szép hetet kívánok én is neked.
    Köszönöm, hogy itt voltál.
    Szeretettel.
    Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.