A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2022. június 27., hétfő

Rózsakertes ház



Álmomban láttam, anyám, égi otthonod,

éreztem kertedben a rózsaillatot,

és gyönyörködve néztem frissen meszelt házad,

melyben újfent helyet kaptak a gyermekkori vágyak.

 

Boldog voltál, anyám, sugárzott az arcod,

nevettél és mondtad, - egészséges vagyok,

visszatért az erőm, meggyógyult a szívem,

semmi nincs, már ami elbánhatna vélem-

 

Tudom, anyám, hogy minden mit rólad álmodtam,

egyszer valósággá válik ott fenn  a magasban,

s ha majd eljön, az-az idő mikor újra viszontlátlak,

már ketten szépítjük rózsakertes házad.

 

Kun Magdolna

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.