A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2020. május 23., szombat

Hagyjatok már élni


Én az életem nagy részét végig dolgoztam.
Téli fagytól, hóeséstől nem tántorodtam,
mert volt bennem akarat, volt kellő egészség,
mely segíteni tudta az előrelépést.

Akkor még úgy hittem, hogy szép ez a világ,
hiszen csak elvétve volt benne bűn és gonoszság,
s csak elvétve volt benne oly szív nélküli ember,
akinek az élete kapzsisággal telt el.

Én az élet bölcsességét úgy tanultam meg,
hogy hallgattam mindazokra kik megöregedtek,
és hallgattam azokra is kik olykor-olykor néha,
könnyezve kérleltek a szépre és a jóra.

Most, hogy már felettem is elszálltak az évek,
és lassan-lassan  utamnak legvégéhez érek,
csak annyit kérek tőletek, hagyjatok már élni,
hogy ne kelljen idő előtt utamról letérni.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.