A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. december 23., hétfő

Egy réges-régi álom


Kislányként én is arról álmodtam,
hogy egyszer minden ember szívében szeretet fogan,
olyan erős  szeretet mivel nem bír el majd semmi,
mert  senki sem engedi legyőzötté tenni.

Kislányként én is hittem, hogy ez a nagyvilág
olyan lesz számunkra, mint az égi mennyország,
ahol nem ismert a gyűlölet, sem az a kapzsiság,
mely megkérdőjelezi az ember mivoltát.

Kislányként úgy reméltem, hogy a lelkiismeret
ugyanolyan erővel bír, mint a szeretet,
hisz egyedül a lelkiismeret az mely arrafelé visz,
ahol a Jóistentől megáldott szeretet lakik.

Kislányként úgy hittem, hogy a karácsonyi ünnep,
önzetlen szeretettől és jóságtól lesz teljes,
mely nem múlik el akkor sem, ha elhalványul bennünk
az a mesés varázs mitől más emberek lettünk.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.