A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2018. november 19., hétfő

Én mindent megtettem



Nem bánt a lelkiismeret, ha vissza-visszanézek
azon múló évekre, melyekben vigyáztalak téged,
mert erőmmel és hitemmel úgy éltem, fiam,
hogy egy nap, ha lejár időm, büszkén halhassam.

Tudom voltak olyan napok, mikor tán te is érezted,
hogy túlságosan mélyen ölel az a  fojtó szeretet,
mely szívemből  folytonosan a szíved felé áradt,
hogy azoknak kik bántottak, egyszer megbocsájthass.

Nem mondom, hogy könnyű volt jó anyának lenni,
s úgy óvni meg téged, hogy ne sértsen meg senki,
de úgy hiszem, mi tőlem telt, én mindent megtettem,
mert csak így lehettél boldog te is mellettem.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.