A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2014. szeptember 11., csütörtök

Őszi dal


Szeretem az őszi színes lombokat,
Azokat a halkult hangú kismadarakat,
melyeknek bús énekeitől könnyezik a nap,
mikor viharszelek tépik pille szárnyukat.

Szeretem az avarlevél könnyed zizzenését,
Elrozsdálló álmaik puha pihegését,
amelyben már ott van a tél havas zúzmarája,
mely fehér leplet terít minden letört ágra.

Szeretem az őszi séták kavicsköves báját,
mert az megőrzi az emlék időtlen varázsát,
s még szeretem, úgy szeretem forró ölelésed,
mely tüzes csókba forrja a nyári melegséget 

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.