A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2013. június 28., péntek

Kinyíltam előtted


Kinyíltam előtted, mint kelyhét bontó virág,
hogy lelkem titkait egyedül, csak te lásd,
s azt is, mennyi fájdalom szórta magát szét
ott, hol görnyedt lett a váll, s meghajlott a térd.

Úgy nyíltam ki előtted, mint nevenincs árva,
kinek becéző szó volt az élet gazdagsága,
s ki nem vágyott másra, csak olyan boldogságra,
amiben a szívnek van még igazsága.

Kinyíltam előtted, mert bízván tudtam azt,
ha mindenki más elhagy, te akkor is maradsz,
s te majd akkor is követsz, ha létem illatát
sárgaföldbe temetik a homokkatonák.


Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Kellemes hétvégét kedves Magdi! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen kedves Józsi:)
    Én is kívánok nektek nagyon szép, napsugaras vasárnapot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.