A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2013. január 15., kedd

Este van


Este van mama,
fáradt szemem könnyes.
Ajkam görbületén néhány sóhaj reszket,
mert mindenki elhagyott, aki szeretett,
aki ápolta, védte, érzékeny lelkemet.

Látod mama már senkim sem maradt.
Mindenki elfutott, mindenki elszaladt
onnan, amerre én jártam,
ahová elvitt sárban járó lábam.

Pedig jó ember vagyok,
hisz arra haladok,
amerre egykor halk nyomodat léptem,
s amerre visszadobbant szívem
szíved közelében.

De látod, mama, nélküled mégis
 egyedül vagyok,
mint a magányosan kóborló
veszett farkasok. 

Kun Magdolna

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.