A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2011. április 13., szerda

Karomba zártalak...



Karomban zártalak, s úgy ringattalak,
mint fáradt szemű este a holdsugarakat.
Dúdoltam neked könnyed dallamot,
miközben, rád csókoltam sok éji csillagot.


Magamhoz láncoltam homlokod redőit,
arcodon a ráncokat végigsimítottam,
s a csend-ölelt szempillák rebbenő sóhaján,
mint álmot őrző tündér, lelkedhez osontam.


Ajkaimmal becéztem hűs ajkad réseit,
hajad ezüstfényébe lágy muzsikát vontam,
hogy hangjegyritmusának minden ütemét,
lélegző mellkasod szívfalára fonjam.


Melléd bújva vártam a reggeli pirkadást,
az ábrándos napkeltét az ásítozó égen,
s azt a vágy-illatba burkolt bűvös pillantást,
mely, hullámként sodort szemed tengerében


Kun Magdolna

6 megjegyzés:

  1. Szép estét kívánok én is neked:)
    Köszönöm látogatásod!

    VálaszTörlés
  2. Ez a "Dúdoló" ez gyönyörű !Micsoda hangulata van!

    VálaszTörlés
  3. Drága Annaliz!
    Nagyon köszönöm szép véleményed:)
    Szeretettel ölellek

    VálaszTörlés
  4. Iszom szavaidat- fürdöm sugarában- éledek új létre.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Alma!
    Szép és megtisztelő szavaid szívől köszönöm!
    Nagyon örültem látogatásodnak.
    Szeretettel ölellek

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.