A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2011. március 3., csütörtök

Eső és könny...



Mikor az eső-permet
és a sós könny összeér,
már nem számít melyik ízét
érzem ajkamon,
hagyom, hadd csorduljon
arcomon az egymást
követő csepp,
mitől enyhül majd
a fájdalom,
de, amíg távolodó lépteid
magam mellett hallom,
dacos elszántsággal
összeszorítom ajkam
ívelt görbületét,
hogy ne lásd rajtam
mivé leszek akkor,
mikor a sírást
visszatartom

Vers:Kun Magdolna



Moha

Zuhanó angyalt láttam

...zuhanó angyalt láttam,
majd földre hanyatló testét,
szemében mély fájdalom izzott,
szárnyát emlék-kardjai nyesték.
tekintete eget kémlelt,
féltett szempárt, csillagképet,
felszakadó gyász-sikolya,
néma puszták fájó hangja.
letérdelek, megérintem,
jeges kezét melegítem,
fájdalma bár homok volna,
tenger árja elmoshassa...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.