A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2011. március 16., szerda

Emlék-könnyek...


Szélcibált fejfákon
az elenyésző idő,
még egyszer körbe futja
a porból kinőtt hantokat,
hogy végleg magához ölelje
a feketeföld rögébe szórt
szívfoszlányokat


Ma az ég könnyei
összeolvadnak
földi könnyeimmel
és friss rózsákat hajtanak
a málló dombokon,
mert a lelkemből csillanó
fény-cseppű szirmok,
mindig virágzóak,
ott virulnak télen-nyáron
sírhalmotokon


8 megjegyzés:

  1. "Emlék-könnyek" micsoda frappáns cím.Nagyon-nagyon szomorú versek, az én könnyeim is kicsordultak, mert szüleimre gondoltam közben...

    VálaszTörlés
  2. Igen. A szívemben őrzött sárga rózsa, édesanyám rózsája soha nem hervad el. Mindig "öntözöm". Most is.

    VálaszTörlés
  3. Drága Annaliz!
    Sokszor látom magam előtt szeretteim arcát és ilyenkor végtelen szomorúság kerít hatalmába, mert a hiány érzése leírhatatlan.
    Nem tehetünk mást értük, csak könnyeket hullathatunk és szeretettel emlékezhetünk rájuk.
    Köszönöm, hogy velem éreztél.
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Józsi!
    Édesanyám sírján van egy mini rózsabokor, melyen még novemberben is ott volt a kinyílt apró rózsa. Arra gondoltam akkor, milyen csodákra képes a szeretet. Tudom, amíg élünk, könnyeinkkel öntözzük a síron nyílt virágokat.
    Köszönöm, hogy itt voltál.
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  5. Drága Magdi,

    ma, ott voltam Veled... láttam, amint a tavaszi eső, a föld ráncaiba vájja álmaid maroknyi porát...Mamád hiánya néma sikolyként ordította túl a mélyedben ásott csöndet, azt, amelyből lényét nyomát, érte dideregve húztál magadra...
    Veled sírtam!

    Ölelek végtelen szeretettel: Dana

    VálaszTörlés
  6. Drága Dana!

    Holt szívek könnyeit elnyeli a fekete föld és a málló homok, de a lélek magasban szárnyaló szeretetét Isten vigyázza, és én tudom, minden esetben, ha sírni látnak szeretteim az Úr angyalként küldi őket hozzám, hogy megvigasztaljanak, mert a szeretet téphetetlen köteléke földtől, égig ér és ennek a köteléknek az egyik végét én szorítom erőteljesen, a másik végét pedig ők.

    Köszönöm lelked szépségét és azt, hogy velem érzel.
    Szeretettel ölellek.Magdi

    VálaszTörlés
  7. Drága Magdi!
    Nekem a Mama ma is fogta kezem,tudom milyen csoda az anyai szív oltalma..........
    Meg osztanám fájdalmad...de
    nekem CSAK afféle szívbántalmaim vannak...
    úgy érzem verseidben nem vagyok egyedül..köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Oszkardo!
    Az odabújós ölelések, a simogató kezek és az általuk kapott határtalan szeretet hiánya minden nap múlással erősebbé válik.
    Gyengülő szívünk, egyre nehezebben viseli el, azt a valóságos tényt, hogy soha többé nem nem érinthetnek meg bennünket. Csak az emlékek és a könnyek maradtak meg belőlük, de azok életünk végéig elkísérnek bennünket.
    Nagyon köszönöm látogatásod.
    Szeretettel. Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.