A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2023. február 3., péntek

Az idő nem gyógyít


Vártam, hogy az idő beforrja a sebeket,

és én visszakapjam erőm, hogy a régi lehessek,

de már látom, hiába múlt el az évek sokasága,

nem hoz enyhülést szívem fájdalmára.

 

Mert akármennyi év telt el, én ma is úgy érzem,

egyre jobban fáj az, hogy nincsenek velem,

mindazok, kik védelmeztek, segítőim voltak,

mikor arcomon a könnyek futva átszaladtak.

 

Már Én is megtanultam, hogy az idő nem gyógyít,

nem enyhíti azt, ami fáj vagy szomorít,

mert ha szívünkben rak fészket a bánat, s fájdalom,

nincs az-az idő, ami arra gyógyulást hozzon.

 

Kun Magdolna

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.