A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2019. augusztus 3., szombat

Nagyapám


Úgy nevelt, hogy ember legyek, s mindig tudjam azt,
mi az, ami előbbre visz, s ami hátráltat.
Hisz oly sokszor történik meg, hogy arra tévedünk,
ahol kiutat nem lelünk, s végleg elveszünk.

Úgy nevelt, hogy ne feledjem honnan indultam,
 s ki volt az ki mellettem volt jóban és rosszban.
S ki volt az ki védett engem, és sosem engedte,
hogy  az életemet bárki  is megsebezhesse.

Nagyapám volt az-az ember ki nagyon szeretett,
ki mindent megtett azért, hogy boldog lehessek,
mert neki mindig is én voltam az a csöppnyi lányka,
ki fejet hajt színe előtt itt, s a más világba.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.