A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. december 1., péntek

Gyertyát gyújtottam


Gyertyát gyújtottam, hogy a fellobbanó lángban,
eltűnt gyermekkorom újra megtaláljam,
s  azzá legyek kinek szívét még nem sebezték meg,
szeretetet nem ismerő gonosz emberek.

Gyertyát gyújtottam, hogy újra tisztán lássam
azok arcát kik velem voltak örömben és gyászban,
s kik kezem fogták akkor mikor útvesztőkön át
kárhozatba vezetett ez a bűnnel telt világ.

Gyertyát gyújtottam, hogy érezhessem még
a réges-régi Karácsonyok áldott melegét,
s azt a jóleső szeretetet, mit csak addig leltem meg,
míg voltak, akik önzetlenül körülöleltek.

Gyertyát gyújtottam, hogy halvány viaszfénye
lehessen majd csillagaim földi menedéke,
ha Karácsonykor szívükbe tép az a nagy hiány,
amely itt maradott lelkemnek is kegyetlenül fáj.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.