A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. július 9., vasárnap

Maradj hű a percekhez


Maradj hű csillagom minden boldog perchez,
amit a nagymami karjaiban tölthetsz,
mert e veled töltött pillanatok lesznek egykoron,
szirmot bontó virágkelyhek porsír hantomon.

Úgy gondolj majd rám, ahogy én gondoltam rád,
mikor arcomhoz szorítottam kicsi arcocskád,
s mikor ölemben ringattalak piciny kezed fogva,
hogy érezd azt a szorítást, mely életedet óvja.  

Nekem is volt nagymamám, ki szeretett és védett,
ki szép meséket mesélt, mikor hold-sütötte éj lett,
s ki úgy vigyázott rám, mint önnön életére,
melynek egyedül én voltam  hite, reménysége.

Hát ezért őrizd csillagom azokat a boldog perceket,
melyeket kiszabott időmben mellettem tölthetsz,
mert túl gyorsan szaladnak az évek és a napok,
így becsülni kell minden adott pillanatot.


Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok így együtt Csillaglány! S hát, szépek a soraid is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen kedves Józsi :)

    VálaszTörlés