A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. július 21., péntek

Felnőttél, fiam


Elmúlt sok-sok év, s te felnőttél, fiam,
gyermekarcod szépsége is már a múltban van,
akárcsak boldog nevetésed, s azok a bűbájos mesék,
melyeknek anyád mesélte el szívtörténetét.

Elfutott az idő, de nekem mindig az maradsz,
akivel álomként éltem meg a mindennapokat,
 s akit királyfiként  emeltem arra a mesebeli trónra,
mely a szeretetnek volt ékes szószólója.  

Tudod, bárhogyan futnak is a napok és az évek,
én ugyanolyan hűséggel kísérem a lépted,
s majdan ugyanúgy vigyázom felnőtt rezdülésed,
mint mikor létem árán vívtam életharcot érted.  

Kun Magdolna

Nagyon boldog névnapot kívánok!

Anya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.