A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. május 7., vasárnap

Nagymama


Én sosem láttam arcodon mélyült életráncot,
melyeknek hasadékaiba  könnyeid szivárgott,
mert te világnyi fájdalmad is úgy elrejtetted,
hogy az észrevétlen maradt bánatod felett.

Te angyal voltál Mama, ki védelmezhetett,
mikor szívemen átsuhantak  a keserű percek,
s mikor úgy éreztem egyedül le nem győzhetem
bűneimtől hemzsegő rongyos életem.

Te ott fenn is angyal lettél drága Nagymamám,
hisz még most  is kitartóan vigyázol reám,
mert én tudom, azokat a szálakat nem lehet eltépni,
melyeknek oldhatatlanságát Isten hite védi.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.