A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. április 14., péntek

Egyszerű fohász


Uram, halkan súgom neked, én sem vagyok más,
csak egy egyszerű ember, kiben dúl a lelki gyász,
s ki már oly gyenge és erőtlen lett az évhosszak alatt,
mint légben szálló pihetoll, mit szellő borzolgat.

Uram félve súgom neked, hogy röpke életem
nem ragyogott hó tisztán, s nem volt bűntelen,
mert sokszor vétkeztem, ugyanúgy, mint mások,
akik könnyeikből tanulták az Istenigazságot.

De ahogy az évek múltak, Uram, én is rájöttem,
erő van a szívben, s a kihullt könnyekben,
hiszen bármilyen rögös volt múltam hosszú útja,
tőled tanult emberségem egyenesbe hozta.

Így hát nézd el, Uram, minden bűnöm, tévedésemet,
melyek akaratod törvényének ellenszegültek,
hogy úgy élhessek ezután, mint ki sosem vétkezett
mind-mind azok ellen, kik nagyon szerettek.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.