A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. január 8., vasárnap

Én is hittem


Azt hittem te más vagy, mindenkinél jobb,
olyan kinek áldott szíve hűségtől dobog.
Aki ha szavát adja, azt meg nem másítja,
mert tudja megmásíthatatlan az ígéret hangja.

Azt hittem te nem okozol soha csalódást,
s nem töröd szilánkokra a lélek jóságát,
hisz oly kevés ember van, ki őszintén szeret,
aki tűzön-vízen át, mint árnyék úgy  követ.

Azt hittem, szilárd marad az-az erős kötelék,
mely szoros gúzsba kötötte az érzés erejét,
hogy el ne illanjon, mint sok felcsillanó pára,
mit szivárványba fon a napnak ragyogása.

De látod hiába hittem, mert én is tévedtem,
hisz halálra van ítélve minden szerelem
amely nem elég erős, és nem elég szilárd
ahhoz, hogy túléljen néhány sorscsapást.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.