A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2017. január 16., hétfő

A Jóisten velem volt


Sok kudarc ért már, és sokat szenvedtem,
ebben a könnyekkel teli nehéz életben,
de a Jóisten velem volt, így  bárhogy megtörtem,
maradt annyi erőm, mellyel a sorsot legyőztem.

S lám a sorsom most már megbékélt velem,
nem késztet sírásra sem az éji csendekben,
mert ő is rájött arra, hogy kit a Jóisten szeret,
azt legyőzötté tenni soha sem lehet.

Már nem téphet ízekre az idő foga sem,
mert amire vágytam azt mind-mind megleltem,
hisz gyermekeim, unokáim lépik majd tovább,
szívükben hagyott emlékem nyomát.


Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.