A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2016. augusztus 16., kedd

Ha majd nagyobb leszel


Ha majd nagyobb leszel, elmondom neked,
ki az, kitől megtanultam mi a szeretet,
s ki az, kitől örököltem azt  a jóságos szívet,
ami  az életbe oly sokszor belevérezett.

Ha majd nagyobb leszel, elmesélem azt,
mily csodás volt az-az ember, ki mellettem maradt
akkor, mikor más emberek mind elfordultak,
mert nem érezték könnybe rejtett fájdalmaimat.
   
Ha nagyobb leszel kincsem, elmondom neked,
nekem is volt nagymamám, ki nagyon szeretett.
Ki úgy vigyázta életem, s úgy a sorsomat,
hogy arcomra hullt könnyeim mind felszáradtak.    

Ha majd nagyobbá válsz kincsem, elmesélem azt,
mily jó érzés átadni az okkult dolgokat,
s mily jó érzés tudni, hogy drága nagymamám
tanítását tanulhatja az én unokám.

Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.