A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2016. április 6., szerda

Amíg élek


Amíg élek gyötör a lelkiismeret,
hogy nem foghattam anyám gyengülő kezed,
s nem szoríthattam meg, mikor a halál sápad árnya
elcsalta lelked az álmok országába.

Nem lehettem veled, hogy bocsánatot nyerjek
azokért a szavakért, melyek  sértéssel illettek,
s azért a konok  dacért , amely győzött feletted,
hisz túlszárnyalta erejével csendességedet.

Nem mondhattam el anyám, mennyit jelentett,
amikor a kapuban vártad érkezésemet,
s mikor szép szemed fényét homályossá tették
a kicsorduló könnyek, mikben ott lapult a féltés.

Már nem ígérhetem, hogy újra eljövök,
mert elzárták szív-utunk a kemény földrögök,
de egyszer anyám a rögök is mind elporladnak,
s akkor lépteim majd újra hozzád futhatnak.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.