A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2016. február 29., hétfő

Tűzzel játszottunk


Hamvadó parázsból  élesztettük újjá,
elkószáló vágyaink szunnyadó tüzét,
mert mindketten hittük, belső lobogásunk
lángra gyújtja bennünk a szenvedély hevét.

Játszottunk a tűzzel, s nem gondoltuk azt,
mi lesz, ha kihullt könnyünk tengerré duzzad,
tengerré, mely elmos minden olyan lángot,
mely abból a parázsból  egykor felszikrázott.

Játszottunk a tűzzel, s észre sem vettük,
hogy az égig érő láng már csak fojtó koromfüst,
füst, amely megöl szenvedélyt, és vágyat,
hogy helyet adjon az örök szunnyadásnak.

Kun Magdolna



4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű sorok!
    Hanem ezzel újat nem mondtam. Viszont beugrott, játszottunk fiatalon sokszor a tűzzel, síkpalát tettünk a lángok közé. Először azt véltem látni a fotón. :) Nagyot durran a felhevült pala mikor megadja magát. Megadja magát, de a parazsat még szétveti. :)
    Tudom nem a sorokhoz tartozó, de most eszembe jutott s gondoltam megosztom, hátha te is játszottál így. :) Szép napokat!

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon sokat játszottunk gyermekkorunkban a tűzzel kedves Józsi, bár az igazat megvallva, én mindig féltem tőle :)Köszönöm, hogy megosztottad velem gyermekkori élményeid, és azt is, hogy itt voltál :) Szép hetet kívánok én is neked!

    VálaszTörlés
  3. Szép gondolatok - csodás sorok...

    Szeretettel - Miki

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.