A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. szeptember 26., szombat

Csak még egyszer


Csak még egyszer láthatnám anyám,
amint kávédat iszod,
s arcodon pár lágy mosoly pilleszárnyat fog.
Én mindent odaadnék érte.

Csak még hallhatnám szép esti meséd,
melyben én voltam a hős, én voltam a merész,
hisz legyőztem sok veszélyt, ami útjaimba állt,
mert karod biztos tartása erődként szolgált.  

Csak még egyszer foghatnám fáradt kezedet,
szívemre helyezném, mint legdrágább kincsemet,
s ott tartanám, ott, hogy majd te védd dobogását,
ha lanyhulva viselné az élet sorscsapását. 

Csak még egyszer simíthatnám deres hajadat,
én beleszőném koszorúként a holdsugarakat,
hogy oly ékesen ragyoghasson az éji ég felett,
mintha te uralnád anyám a csillagnemzetet.

Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.