A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. augusztus 22., szombat

Az álmok útján


Álmomban nagymamámat láttam.
Szelíden mosolygott reám.
Majd halk szavakkal így szólt,
jó, hogy eljöttél kicsi unokám.
Én rátekintettem, mélyen, tisztelettel,
ahogyan azt életében tettem,
majd a szemem sarkában futó könnyeket
letörölgetvén ennyit feleltem.
Drága nagymamám,
az álmok útján minden lélek arrafelé megy,
ahol megtalálható az-az ősi szeretet,
amely az embert a földön emberré teszi,
s ami itt az égben is naggyá emeli.


Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Álmaink néha csodaszépek Kedves Magdika...

    Szeretettel - Miki

    VálaszTörlés
  2. Csak az álmok fényesíthetik valóságossá azokat az emlékeket, amelyek valaha oly kedvesek voltak számunkra!

    Köszönöm Miki!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.