A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. augusztus 16., vasárnap

Anyám ölelése


Anyám úgy ölelt át, olyan biztonsággal,
mitől sosem éreztem, hogy az élet megtörhet,
mert anyám ölelésében mindig volt erő,
mely minden akadályon által vezetett.

Most, hogy már nem ölel áldott két keze,
elfogyott lelkemnek is minden ereje,
s olyan fáradt lettem, olyan elgyengült,
mint ki az élet elől futva menekült.

Anyám óvó ölelése maga volt az álom.
Olyankor nem könnyeztem, nem volt zokogásom,
mert ha sírtam is, anyám csak reám mosolygott,
s máris tudtam, hogy szíve szívemben dobog.   

S mikor anyám szíve szívemben zenélt,
úgy éreztem,. nincs bennem semmi-semmi félsz,
mert az ő szívének dobbanása oly erejű volt,
hogy az előtt az én sorsom is méltán meghajolt.

Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése