A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. július 9., csütörtök

Meséld tovább


/Gyermekeimnek/

Őrizd szívedben

Mikor kicsi voltál meséltem neked
színesebbnél színesebb szép történetet,
melyben mindig a jó győzött, az érvényesült,
mikor a démoni gonosz ellene szegült.

Mert az én történeteimben a szeretet volt az,
ami irányította a meseszavakat,
hogy gyermekkorodban megtanulhassad,
boldog ember az, kit jóság oltalmaz.

Hogy miért is boldog elmondom neked,
mert lelkében hordja azt az Isteni kegyet,
amivel más szívét megérintheti,
hogy az érzéstől, érzelemtől teljesedjen ki

Azt a sok-sok tanítást, mit elmondtam neked,
te is őrizd szívedben, hogy tovább mesélhesd,
mert akkor leszek boldog én is odafenn,
ha ajkadon az én meséim érzésdala cseng.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.