A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. július 5., vasárnap

Arcok a múltból



Pár kedves arc a múltból, Istenem, de szép
az a boldog emlék, ahol anyám ölelt még.
Ahol két karja volt megálmodott váram,
mi soha nem dőlt le az ember-gonoszságban.

Mert anyám védelmében bizton tudhattam,
nem lehet oly bűnöm, mely feloldhatatlan,
hisz akármit is követtem el, jó anyám a drága,
az én önnön bűnöm is az ő szívébe zárta.

Isten óvjon drága anyám ott fenn az égben is,
és szárítsa fel értem hulló bánat-könnyeid,
ne fájjon már nekem sem az a tudatállapot,
hogy árvult árvaságom ma is siratod.

Egyszer, anyám, nem lesz már szakadék, sem gát,
mely megakadályozná, hogy eljussak hozzád,
hisz egy nyárba virult napon, mikor felkéklik az ég,
mennybe menetel a gyermeki lépés.

Kun Magdolna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése