A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. június 7., vasárnap

Törött szárnyak


Valamikor én is a felhők között szálltam,
tarka-barka színű pillangó ruhában.
Nem sértette szép szárnyam a sok borongós felhő,
sem az őszi esőt hulló szelíd morcos szellő.

Csak szálltam és szálltam egyre magasabb,
míg el nem értem a legtündöklőbb csillagfalakat,
hogy azoknak tűzfényéből rád áraszthassak
néhány apró gyémántként ragyogó nyalábsugarat.

Ma már törött szárnyaimmal csak alant repülök,
ott hol naponta megsebeznek a kemény földrögök.
Ahol naponta megtépáz az a könyörtelen sors,
mely pilleszárnyaimra gyászos-masnit font.

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.